Friday, December 9, 2011

~SI DIA AKAN DATANG......^-^,, hehe~
^-^Bagi saya, bila saya sudah jatuh cinta itu adalah sesuatu perkara yang luar biasa. Tapi jika saya jatuh suka itu hanya perkara biasa. Mungkin bagi orang lain jatuh cinta itu perkara yang biasa-biasa, tapi saya tidak begitu kerana sekali saya telah jatuh cinta, cinta saya akan kekal buat selamanya, kerana saya memang sukar untuk jatuh cinta. Ketahuilah Cinta dan sayang saya hanya untuk orang yang benar-benar ikhlas mencintai saya bukan untuk dipersendakan. ( tiada perasaan cinta dalam hati saya buat masa ini, kalau ada pun mgkin perasaan kagum, belum tiba masanya lagi...ye pada masa akan datang =) )

haha... kita tunggu jodoh ye... nak tahu juga siapa dia pilihan Allah SWT buat diriku.....
"Ya Allah, Ya Tuhan kami....Berilah Kami Kegembiraan Hati Dari Isteri Kami Dan Cucu Kami, Dan Jadikanlah Kami Pemuka Bagi Orang-orang Yang bertaqwa"


No comments:

Post a Comment