Friday, February 10, 2012

HUHH...xbole nk tdoo~~

Actually got notim to say........but ak tlis ap yg ad lm pkiran ak je ny...rumate semua da tdoo...dh nk pg dh,nk kul5pg...kaba2 xsedar smpai subuh..huhu~sambil2 tgk blog kwan2 =)


biar tiada cinta dari dia, asalkan ada cinta dari Dia





Kembali (Far East)

Wahai Tuhan yang Maha Pemurah
Terangilah ku dengan nurimanmu
Hanya kau tempat ku berserah
Mohon magfirah di dalam syahdu

Wahai Tuhan yang Maha Pengasih
Ampunilah segala dosaku
Laksana bumi di laut memutih
Hanyut ditelan gelombang nafsu

Hari hari yang telah aku lalui
Ingin ku tinggalkan terus bersemadi

Ingin aku kembali kepada fitrah insani
Tak sanggupku jelajahi rimba duniawi
Bebaskan lah diriku dari di belenggu
Dosa noda nafsu durjana

Terimalah taubatku ya Allah
Bimbinglah daku ke jalan redhamu
Moga sinarmu terangi hidupku
Di dalam kegelapan
Aku kan kembali padamu Rabbi
Mengadapmu Ya Rabbulizzati
Segala ketentuan ku pasrahkan
Di hujung penghayatan

Wahai Tuhan yang maha pemurah


-----------------
[b][i]Tiada cinta di hatinya Hanyalah cinta Allah
Ada rasa rindu Hanyalah untuk Rasulullah
Kasih dan sayang hanyalah pada ibu ayah

”Kerana peribadinya aku terpesona, Kerana budinya aku jatuh cinta, Rindu ku padanya tiada terkata, Nantikanlah daku di taman syurga.” ♥. Happy Maulid Nabi 12 RabiulAwal 1433H.

(hijjaz) Dia kekasih Allah 



Malu rasanya mengatakan cinta

Kepada dia kekasih Allah

Kerana dia insan mulia

Sedangkan diriku insan biasa



Ku pujuk jua hati dan jiwa

Meluahkan rasa cinta membara

Didalam pujian ucapan selawat

Tanda penghargaan seorang umat



Selagi upaya ku turuti ajarannya

Apa terdaya kuamalkan sunnahnya

Moga di dunia mendapat berkat

Di akhirat sana beroleh syafaat



Kerana peribadinya aku terpesona

Kerana budinya aku jatuh cinta

Rindu ku padanya tiada terkata

Nantikanlah daku di taman syurga



Ya rasul... Ya rasul!

Ku rindu padamu... Syafaatkan daku

Ya rasul... Ya rasul!

Syafaat kan daku.... Ku rindu padamu



Sesungguhnya apa yang ku dambakan

Adalah cinta Allah yang Esa

Kerana cinta kepada Rasulullah

Bererti cinta kepada Allah



Selagi upaya ku turuti ajarannya

Apa terdaya kuamalkan sunnahnya

Moga di dunia mendapat berkat

Di akhirat sana beroleh syafaat



Kerana peribadinya aku terpesona

Kerana budinya aku jatuh cinta

Rindu ku padanya tiada terkata

Nantikanlah daku di taman syurga



Sesungguhnya apa yang ku dambakan

Adalah cinta Allah yang Esa

Kerana cinta kepada Rasulullah

Bererti cinta kepada Allah 

No comments:

Post a Comment