Thursday, December 15, 2011

Ape yang saya nak sangat33................!!

Saya hanya insan lemah...
first sekali lam idup aku, aku nak sangat2 jadi seorang insan yg berjaya d dunia n d akhirat..aku nak sangat jadi  macam mereka2..:)..kalau laa...insyaAllah...syukur sangat2..Ya Allah tolong la hambaMu ini....aku nk berjaya lam pelajaran..aku nak sangat dapat result yg cemerlang lam UPS2 n PSPSM2 nti...ni sem last aku...aku nk sangat dapat itu...nk sgt2..aku nk k U n amek kos yg aku mnt...InsyaAllah mse depan akn cerah..
Aku nak sgt jadi mcm dia, semuanya boleh, seimbang...dari kecil lagi sampailaa sekarang..aku nak sgt mek ak n kuarga bangga n aku, nk mereka hepy dgn kjayaan aku nti...p aku tkt...bolehkah aku?????? aku bkn mcm dyorg yg bijak jak azali agi..jak kcil2 lgi...kn best jdi cmtu..kalu study ckit pom xpe dh...otak pikat..huhu...tpi ape2 pom semua tu kehendak Allah...ye aku tahu..ak xkn putus memeohon pdaNya supaya ak dpt merasa juga kejayaan itu nti....InsyaAllah..InsyaAllah...InsyaAllah..ak nk sgt2 dpt pointer 3...utk sem ny...tolonglaa ya Rabb..UPS2 3.5?? PSPM2 3.8?? boleh k...? dh laa sem ny pyhhhhhhhh...um cne la nti...harap2 boleh...d permudahkan segalaaanya....aku nk bejaya d mtrik ny...nk msuk U mlalui cni...dlu ak slalu pinta utk k U...tp ak xdpt pom...matrik yg pling ak anti dpt plak..myb semua dh d atur..mlalui cni boleh k sne...InsyaAllah..mth, sc kom, phy n kmia...smua sbjek yg mncbar2 tu...
aku nk sgt dpt pegi UKM..tp kne dpt 3.8 above..woo....byk tuuuuuu...mm..p kalu ok sne dpt trus keje...amek kot pndidikan..jd ckgu or lectrer kt matrik mcm miss aku tu..muda2 dh kje bes..nti boleh bntu kuarga...ank2 sdare rmai da nti, nti boleh bntu2 diorg like kak n abg aku bt kt ak tme ny...um mesti bes blh bt gtu.hehe. ka;u dpat U len pom ok...xpe aku xksah nti. p biala dpt kos ok n mdah dpt keje...InsyAllah rezki seseorg tu dh ad...cma kte je xtaw...aku slalu mohon lam sujudku slalu d brikan ini..smoga Allah trima n mkbulkn doakuu...
aku nk jdi seorg yg berkeyakinan..tdk tlalu malu tlalu pengecut, pnakut...huhu. ye blaja dri ksilapan n pengalaman. sb setiap ap yg belaku lm idup kta mengajar kta utk mnjdi insan yg lbih baik lg. aku nak jadi mcam mereka..tp xthu ble..memglaa yg baek itu kte xblh tgu2..tp aku...slalu bgtaw pd mse akn dtg...tp ble???? kdg2 aku blh rse n boleh nmpk dpn mata tp knpa ak xblh b...... lg??kdg msuk lam mimpi..kdg2 tringat trbyg2...alangkah baiknyee kalau....=]
wallahualam..hany Dia yg mengetahui segala2nya..ak hnya mmpu brdoa brusha..InsyaAllah!

No comments:

Post a Comment